گروه تئاتر اندیشه شهرستان شوش
تشریح عملکرد گروه

نمایش مسیر عشق بازیگران خود را شناخت

نمایش مسیر عشق نوشته و کار عباس کرم الهی کاری از گروه تئاتر اندیشه  وابسته به  دفتر هنرهای نمایشی  اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ، سرانجام پس از یک هفته  بازیگران و عوامل فنی خود را شناخت .


 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 27 فروردين 1393برچسب:, :: 1:28 ::  نويسنده : روابط عمومي گروه

قابل توجه مخاطبين شوش نيوز

وب سايت پايگاه خبري تحليلي شوش نيوز به علت مشكل فني پهناي باند تا سه روز به همين علت غير فعال است و به در اولين فرصت مجدداً آنلاين خواهد شد .



ادامه مطلب ...
یک شنبه 10 فروردين 1393برچسب:, :: 8:40 ::  نويسنده : روابط عمومي گروه

زنده ياد حمید مهرآرا

ورزش و هنرهاي نمايشي شوش را داغدار كرد

زنده ياد حميد مهر آرا  متولد 1322 در شهرستان خرمشهر ديده به جهان گشود و چون در شغل شريف معلمي مشغول به خدمت بود و محل تدريس ايشان را شوش در نظر گرفته بودند در نتيجه زادگاه خود را ترك نمود و به اين ديار هجرت نمود و در سال هاي پاياني  دهه ي  40  در يكي از روستاهي شوش به عنوان معلم مقطع ابتدايي مشغول به تدريس بود و با تاسیس دوره راهنمایی به عنوان معلم حرفه و فن در تنها مدرسه شوش ( اردشیر ) به تربیت شاگردان خود پرداخت .


ادامه مطلب ...
یک شنبه 10 فروردين 1393برچسب:, :: 8:30 ::  نويسنده : روابط عمومي گروه

روخواني نمايش مسير عشق آغاز مي شود

روخواني نمايش مسير عشق نوشته و كار عباس كرم الهي كاري از گروه تئاتر انديشه وابسته به دفتر هنرهاي نمايشي اداره ي فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان شوش از روز پنجشنبه 21 فروردين 1393 از ساعت 15 الي 17 در تالار نيايش اين شهرستان آغاز مي شود .



ادامه مطلب ...
جمعه 8 فروردين 1393برچسب:, :: 1:30 ::  نويسنده : روابط عمومي گروه

نخستين نشست صمیمانه هنرمندان تئاترشوش  در سال 93

جمعی از پیشکسوتان، سرپرستان ـ نمايشنامه نويسان ـ كارگردان ـ بازيگران  و عوامل فني تئاتر شوش  در نشستی صمیمی مشکلات و دیدگاه‌های خود پیرامون تئاتر و توليد نمايش در سال 1393 را مطرح نمودند .


ادامه مطلب ...
چهار شنبه 6 فروردين 1393برچسب:, :: 20:49 ::  نويسنده : روابط عمومي گروه

عيدتان مبارك هنرمندان گروه تئاتر انديشه

عید تئاتری‌ها همیشه با مناسبت مهم دیگری همراه است ؛ روز جهانی تئاتر که هم زمان با هفتمین روز سال نو خورشیدی كه مصادف است با 27 مارس ميلادي و در كشورهاي آسيايي ـ اروپايي ـ آمريكا و آفريقايي جشن باشكوهي توسط نمايشنامه نويسان ـ كارگردانان ـ بازيگران و كليه ي عوامل فني به صورت كنگره هاي دو روزه تا چهار روزه برگزار مي شود .


ادامه مطلب ...
یک شنبه 3 فروردين 1393برچسب:, :: 20:8 ::  نويسنده : روابط عمومي گروه