گروه تئاتر اندیشه شهرستان شوش
تشریح عملکرد گروه

امروز یکشنبه 3 تیرماه 1397 مصادف است با چهل و هفتمین سال تولد داریوش پارسا ، نایب رئیس هیدت مدیره ی گروه تئاتر اندیشه و بازیگر نمایش مسیر عشق ، میلادت مبارک داریوش خان .

 



ادامه مطلب ...

ساعت 9:30 صبح روز یکشنبه 3 تیرماه 1397 پیکر پاک والده ی « مهدی شوهانی از هنرمندان تئاتر شوش »  بر روی دوش اقوام و هنرمندان از کوی سلمان فارسی تشییع و در گلزار شهدای شوش به خاک سپرده شد .



ادامه مطلب ...
یک شنبه 3 تير 1397برچسب:, :: 14:9 ::  نويسنده : روابط عمومي گروه

ساعت 18 شنبه 2 تیرماه 1397 مطلع شدیم که مهدی شوهانی از هنرمندان برجسته ی شهرستان شوش به خاطر رحلت والده در غم و اندوه به سر می برد . به همین مناسبت مدیر گروه تئاتر اندیشه پیام تسلیتی به شرح زیر صادر نمود :



ادامه مطلب ...

ساعت 18 روز جمعه 1 تیرماه 1397 ، دومین جلسه ی هیئت مدیره ی گروه تئاتر اندیشه به منظور مشخص شدن مسئولین کانون های تخصصی گروه در لاوی تالار نیایش برگزار شد .



ادامه مطلب ...

پس از این که خبر درگذشت پدر بزرگ « محسن عیسی مزرعی» بازیگر نمایش کماندومینو در فضای مجازی اطلاع رسانی شد ، مدیر گروه تئاتر اندیشه پیام تسلیتی به شرح زیر صادر نمود :



ادامه مطلب ...

ساعت 18:45 دوشنبه 28 خرداد 1397 ، قبل از تمرین نمایش کماندومینو ، اولین جلسه ی هیئت مدیره ی گروه تئاتر اندیشه در پلاتوی استاد سید جلال حسینی تالار نیایش برگزار شد .



ادامه مطلب ...

نمایش کماندومینو نوشته ی خداداد رضایی به کارگردانی عباس کرم الهی کاری از گروه تئاتر اندیشه ، وابسته به دفتر هنرهای نمایشی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش وارد مرحله ی میزان سن شد .



ادامه مطلب ...

روز سه شنبه 22 خردادماه 1397 مصادف است با بیست و یکمین سالروز تولد دانیال نیسی از بازیگران محبوب ، مهربون و دوست داشتنی گروه تئاتر اندیشه ی شوش ، و ما  بازیگران نمایش کماندومینو همگی با هم به دنیال عزیز تولدش را تبریک می گوییم .



ادامه مطلب ...

وقتی ماهی از راه می رسد که در آن روز تولد یکی از دوستان و یا به عبارتی بازیگری از گروه تئاتر اندیشه در آن است ، انتظار بر این است که دیگر اعضای گروه به وی تبریک بگویند ، امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت1397 مصادف است با هفدهمین سال تولد تکتم بازگیر .

 



ادامه مطلب ...

 مهدی کرم الهی ـ خبرنگار شوش نیوز

ساعت 20 شنبه 1 اردیبهشت 1397 مصادف با سالروز میلاد حضرت زین العابدین(ع) مرحله نمایشنامه خوانی « متن کماندومینو» نوشته ی خدادادرضایی بهکارگردانی عباس کرم الهی ، کاری از گروه تئاتر اندیشه وابسته به دفتر هنرهای نمایشی و اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن اجتماعات تالار نیایش آغاز شد .



ادامه مطلب ...

 اول اردیبهشت 1397وقتی که عباس کرم الهی مدیر گروه تئاتر اندیشه ی شهرستان شوش تصمیم گرفت به نوبت روز تولد همکاران تئاتری اش را در این وب سایت تبریک بگوید ، این روز مصادف است با تولد «پروانه مرادی » اون هم در روز ولادت حضرت امام سجاد(ع) .



ادامه مطلب ...

ساعت 18:30 روز شنبه 25 آذرماه1396 مرحله ی نمایشنامه خوانی « حکایت ناتمام یک زن » نوشته ی احسان جانمی به کارگردانی عباس کرم الهی کاری از گروه تئاتر اندیشه وابسته به انجمن هنرهای نمایشی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در پلاتوی استاد سید جلال حسینی آغاز شد .



ادامه مطلب ...

گروه تئاتر اندیشه وابسته به انجمن هنرهای نمایشی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش  جهت اجرای عمومی نمایش « حکایت ناتمام یک زن » نوشته ی « احسان جانمی » به کارگردانی  « عباس کرم الهی » یکی از پیشکسوتان تئاتر این دیار ، نیاز به بازیگر زن دارد .

 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 22 آبان 1396برچسب:, :: 14:5 ::  نويسنده : روابط عمومي گروه

 به قلم ـ عباس کرم الهی

بازیگر فردی است که برای ایفای نقش خاصی درفیلم انتخاب می شود بازیگر اززمانی وارد تئاتر یا سینما شد ،خاک صحنه و یا لوکیشن جلوی دوربین وی را جذب و بعبارتی نمک گیر کرده و به این راحتی حاضر به جدا شدن از آن نخواهد شد .


ادامه مطلب ...
پنج شنبه 4 خرداد 1396برچسب:"ّبازیگری"تئاتر" گروه اندیشه"شوش", :: 20:20 ::  نويسنده : روابط عمومي گروه
مهدی کرم الهی ـ خبرنگار شوش نیوز
روز پنجشنبه 3 تیرماه 1395 ساعت 23 در تمرین میزان سن نمایش بومی محلی ماه بانو که در پلاتوی تالار نیایش برگزار شد ، با کارگردان این نمایش گفت و گویی را تدارک دیدم که حاصل آن در ادامه ی این گزارش کوتاه آمده است .
 

 



ادامه مطلب ...

 نخستین جلسه ی هیئت مدیره ی گروه تئاتر اندیشه شوش در سال 94 برگزار شد

مهدی کرم الهی ـ خبرنگار شوش نیوز
نخستین جلسه ی هیئت مدیره ی گروه تئاتر اندیشه ی انجمن هنرهای نمایشی وابسته به اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش روز یک شنبه 16 فروردین 94 در سالن فجر این شهرستان برگزار شد .

 



ادامه مطلب ...
یک شنبه 16 فروردين 1394برچسب:, :: 20:26 ::  نويسنده : روابط عمومي گروه

 چراغ نخستین  جشنواره داخلی تئاتر پلاتویی شوش روشن شد

به همت انجمن هنرهای نمایشی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش و با حضور  4 گروه نمایشی « اندیشه ، سایه سار ، صوت الغریب ، بچه های ایرونی » ، و  « یک گروه آزاد » ؛ چراغ نخستین جشنواره ی داخلی تئاتر پلاتویی روشن شد .



ادامه مطلب ...

تعزیه نوای خونبیا

عباس شاهپیری


اشاره:

«شبيه‌خوانان درحالي‌كه هر يك وسائلي از صحنه را در دست دارند با خواندن شعري در مدح اباعبدا... الحسين(ع) بر صحنه حاضر مي‌شوند.»
گروه اجرا: اين حسين كيست كه عالم همه ديوانه اوست



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 2 اسفند 1393برچسب:, :: 21:37 ::  نويسنده : روابط عمومي گروه

نمایشنامه :<< فقط خدا می تونه ما رو از خواب بیدار کنه>>بیا



نویسنده : مهدی صفاری نژاد
بر اساس داستان :
اسکار و خانوم صورتی نوشته اریک امانوئل اشمیت 

[صحنه اتاق یک بیمارستان دو مکعب پلاستیکی که در اضلاع آن زیبپ های بزرگی برای باز وبسته شدن است. خانوم صورتی با چهار پایه صورتی اش میان آن دواست .کله کدو در مکعب سمت چپی و آبی خوشگله با خانوم صورتی وارد می شوند]



ادامه مطلب ...
جمعه 27 بهمن 1393برچسب:, :: 22:53 ::  نويسنده : روابط عمومي گروه

 روخوانی نمایش خون بس به خط آغار رسید

روخوانی نمایش بومی محلی « خون بس » کاری از گروه تئاتر اندیبشه وابسته به انجمن هنرهای نمایشی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش از روز شنبه 17 آبان 1393 آغاز می شود .



ادامه مطلب ...
جمعه 16 آبان 1393برچسب:, :: 14:35 ::  نويسنده : روابط عمومي گروه

 فراخوان دعوت به بازیگری

گروه تئاتر اندیشه به شماره ثبت 66  در نظر دارد از روز چهارشنبه مورخ 1393/8/14 ( یک روز بعد از عاشورای حسینی ، تمرینات روخوانی نمایش بومی محلی « خون بس » را آغاز نماید .

 

 

 

 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 21 مهر 1393برچسب:, :: 17:45 ::  نويسنده : روابط عمومي گروه

 تقویت «تئاتر دفاع مقدس »

به همت همه جانبه ی مسئولان بستگی دارد
به قلم  :جنان پور منصوری
اعتبار اجرای نمایش های ارزشی و دفاع مقدسی در شهرستان شوش به حمایت های مادی دستگاه های فرهنگی  بستگی دارد که متأسفانه تاکنون فقط شعار حمایت از کارهای ارزشی را شنیده ایم و در عمل کوچکتذین توجه به این گونه نمایش ها نمی شود .
 

 

 
 


ادامه مطلب ...
سه شنبه 21 مرداد 1393برچسب:, :: 8:41 ::  نويسنده : روابط عمومي گروه

 روز شمار معکوس

12 روز دیگر  ، روز خبرنگار است

تهیه و تنظیم  : جنان پور منصوری

17 مرداد روز خبرنگار  و سالروز شهادت شهید سید محمود صارمی بهانه ای شد تا از کسی  بگوییم که سی و یک سال بدون هیچ چشم داشتی عاشقانه قلم زد ـ حادثه دید  و جوانی اش را به خاطر عشق و علاقه به شوش هزینه نمود و همچنان استوار راه خود را ادامه می دهد .

 



ادامه مطلب ...
یک شنبه 5 مرداد 1393برچسب:, :: 21:48 ::  نويسنده : روابط عمومي گروه

 جشن تولد داریوش پارسا برگزار شد

چهارشنبه 4 تیرماه 1393 ساعت 21:30 با حضور رضا طاهری رئیس دفتر هنرهای نمایشی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ، ناجی عباسی نیا سرپرست گروه تعزیه بیت الاحزان ؛ علیرضا کریمی منشی انجمن روزنامه نگاران و بازیگران نمایش مسیر عشق ، مراسم جشن تولد داریوش پارسا در سالن فجر برگزار شد .

 

 

 

 

 

 

 

 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 5 تير 1393برچسب:, :: 7:32 ::  نويسنده : روابط عمومي گروه

 نخستین همایش استانی

                         روزجهانی مطبوعات در شوش برگزار شد

تهیه و تنظیم : عباس کرم الهی

به همت انجمن روزنامه نگاران اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش و با همکاری امور مساجد کانون های فرهنگی و هنری و کانون تبلیغاتی و آگهی قاصدک ، نخستین همایش روزجهانی مطبوعات در تالار نیایش این شهرستان برگزار شد .

 

 

 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 16 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 1:9 ::  نويسنده : روابط عمومي گروه

تغییرات در نمایش مسیر عشق

با توجه به این که  امتحانات نهایی دانش آموزان  به خاطر جام جهانی به جلوتر از وقت معین قبلی برگزار می شود ، به خاطر همین نمایش مسیر عشق بازیگران خانم خود را از دست داد و ناچارا با حذف دو بازیگر از متن نمایش و تغییر دو بازیگر دیگر از زن به مرد ؛ خلع کمبود بازیگر این نمایش برطرف شد .



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 1:33 ::  نويسنده : روابط عمومي گروه

نمایش مسیر عشق بازیگران خود را شناخت

نمایش مسیر عشق نوشته و کار عباس کرم الهی کاری از گروه تئاتر اندیشه  وابسته به  دفتر هنرهای نمایشی  اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ، سرانجام پس از یک هفته  بازیگران و عوامل فنی خود را شناخت .


 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 27 فروردين 1393برچسب:, :: 1:28 ::  نويسنده : روابط عمومي گروه

قابل توجه مخاطبين شوش نيوز

وب سايت پايگاه خبري تحليلي شوش نيوز به علت مشكل فني پهناي باند تا سه روز به همين علت غير فعال است و به در اولين فرصت مجدداً آنلاين خواهد شد .



ادامه مطلب ...
یک شنبه 10 فروردين 1393برچسب:, :: 8:40 ::  نويسنده : روابط عمومي گروه

زنده ياد حمید مهرآرا

ورزش و هنرهاي نمايشي شوش را داغدار كرد

زنده ياد حميد مهر آرا  متولد 1322 در شهرستان خرمشهر ديده به جهان گشود و چون در شغل شريف معلمي مشغول به خدمت بود و محل تدريس ايشان را شوش در نظر گرفته بودند در نتيجه زادگاه خود را ترك نمود و به اين ديار هجرت نمود و در سال هاي پاياني  دهه ي  40  در يكي از روستاهي شوش به عنوان معلم مقطع ابتدايي مشغول به تدريس بود و با تاسیس دوره راهنمایی به عنوان معلم حرفه و فن در تنها مدرسه شوش ( اردشیر ) به تربیت شاگردان خود پرداخت .


ادامه مطلب ...
یک شنبه 10 فروردين 1393برچسب:, :: 8:30 ::  نويسنده : روابط عمومي گروه

روخواني نمايش مسير عشق آغاز مي شود

روخواني نمايش مسير عشق نوشته و كار عباس كرم الهي كاري از گروه تئاتر انديشه وابسته به دفتر هنرهاي نمايشي اداره ي فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان شوش از روز پنجشنبه 21 فروردين 1393 از ساعت 15 الي 17 در تالار نيايش اين شهرستان آغاز مي شود .



ادامه مطلب ...
جمعه 8 فروردين 1393برچسب:, :: 1:30 ::  نويسنده : روابط عمومي گروه