گروه تئاتر اندیشه شهرستان شوش
تشریح عملکرد گروه

 روز جلسات هفتگی هیئت مدیره و هسته مرکزی گروه مشخص شد fdh

امروز شنبه 24 فروردین 1392 با حضور مرتضی حیدری آل کثیر سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ رضا ذاکری مدیریت تالار نیایش ـ محمدظاهر آقا میرزایی کارشناس فرهنگی و هنری اداره و عباس کرم الهی سرپرست و مدیر مسئول گروه تئاتر اندیشه به منظور مشخص شدن روز و ساعت جلسات هفتگی گروه ، جلسه ای در دفتر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد .



ادامه مطلب ...
شنبه 24 فروردين 1392برچسب:, :: 17:31 ::  نويسنده : روابط عمومي گروه

تشکیلات تئاتربیا

اجراي يك نمايش، مستلزم وجود طرحي كارآمد است و كارآمدي طرح‌ها، انتخاب ساختمان تشكيلاتي است. تشكيلات، يكي از شك‌برانگيزترين واژه‌هاي زمان حال ماست. اين مسئله‌اي است كه ما بايد به آن توجه داشته باشيم.



ادامه مطلب ...
جمعه 23 فروردين 1392برچسب:, :: 14:13 ::  نويسنده : روابط عمومي گروه

 وظایف منشی صحنه در تئاتربیا

کسی که اطلاعاتِ خاصِ هدف ها را ثبت و نگه داری می کند ، منشی صحنه نامیده می شود . او مسئول است که از تعداد ـ طولِ زمانِ هر برداشت  ، گفت و گوهای هر صحنه ، موقعیت شخصیت ها در هر صحنه و مسیر حرکتشان ، محل و موقعیتِ وسایل موجود  در صحنه  ، محل استقرار دوربین و حرکت آن و .... یاد داشت بردارد ، تا اطمینان حاصل شود  که در نماهای بعدی همه چیز در سر جای درست خود قرار دارند . این گزارش ها و یاد داشت ها ، همچنین برای مدیر صحنه هم مفید هستند .



ادامه مطلب ...
جمعه 23 فروردين 1392برچسب:, :: 12:45 ::  نويسنده : روابط عمومي گروه

 پیام رئیس سازمان بین المللی اسیتژ به مناسبت  ماه مارس ۲۰۱۳، روز جهانی تئاتر برای کودکان و نوجوانان

بیا

نقش و ارزش تئاتر در زندگی کودکان و نوجوانان چیست؟

مطالب بسیاری در مورد ارش هنر به رشته تحریر درآمده است و تحقیقات و کارهای بسیار مهمی در سطح جهان در زمینه تاثیر عمیق هنر بر کودکان توسط علومی مانند عصب‌شناسی، روانشناسی پیشرفته و دیگر علوم مرتبط صورت گرفته است. 



ادامه مطلب ...
شنبه 3 فروردين 1392برچسب:, :: 19:55 ::  نويسنده : روابط عمومي گروه

 اولین جلسه ی هیئت مدیره در سال 92بیا

نخستین جلسه ی هیئت مدیره ی گروه تئاتر اندیشه ی  شهرستان شوش در سال 1392 روز جمعه دوم فروردین 92 ساعت 16 با حضور مدیر مسئول و سرپرست گروه ـ مشاور حقوقی گروه و چهار نفر از اعضای هیئت مدیره در سالن اجتماعات تالار نیایش این شهرستان برگزار شد .



ادامه مطلب ...
جمعه 2 فروردين 1392برچسب:, :: 20:20 ::  نويسنده : روابط عمومي گروه